pátek 18. května 2018

Japonsko - den 7 - Hiroshima

Ráno jsem se vzbudila úplně mokrá. Tělo trochu vypovědělo službu, začalo se potit, celé bolelo a tak jsem zůstala v posteli dýl. Michy se taky moc necítil, tak jsme prodloužili ubytování o den.

Kluci se rozhodli jít do muzea, na hrad a do Peace parku. Já po krámech a procházet se bez cíle. Přes Peace park jsem spíš proběhla protože tam byla fakt hromada lidí, převážně školních výletů.


Prošla jsem herny, něco malého vyhrála, mrkla se na figurky v bazarech, narazila na skvělý obchod s potřebama na kaligrafii. I když se v tom nevyznám tak měli asi 200 druhů štětců, papíry, inkousty, podstavce pod štětce.....a měli i pár kosmetických štětců, jen ne tvar který mám nejraději.

Pak jsem zahučela do nějakégho vchodu kde bylo psaný Daiso, to jsem úplně hned nenašla, ale objevila jsem spoustu krámů s hadrama který byli docela fajn. A sekáč se zajímavým zbožím. Taky krám s levnou kosmetikou kde měli třeba BB cream s vílou Amálkou (na mě moc tmavý) a pár dalších zajímavostí, kterým jsem neoodolala.




Po mobilu jsem se dohadovala s Melgarhem, který dnes přilétal a mířil za námi. Zamířila jsem na nádraží ho vyzvednout. Ve Starbucks jsem zkusila Matcha frappuccino. Bylo fakt dobrý.

Dneska se taky brutálně rozpršelo, takže večer trávíme popíjením na pokoji.
Chápu, že dnes není článek moc zajímavý, ale potřebuji si odpočinout.







Dnešní nákup

Večeře

2 komentáře:

  1. BB krém Amálka bych teda v Japonsku fakt nečekala, hnedka jsem to musela poslat kamarádce, které tak říkáme :) Škoda, že byl moc tmavý, musím na něj pak někde najít recenze!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona tu Amálka frčela už minule co si pamatuju. Letos vidím hodně Care bears a Mimoně v šíleném množství.

      Vymazat