pondělí 24. července 2017

Missha: Line Friends - pěna a cushion

Ráda bych se tu dneska zmínila o dvou produktech, které mě opravdu bavily svým designem. První si dáme recenzi na čistící pěnu z řady Line Friends. Mám verzi s méďou Brownem jak vidno z obrázku.


První čeho si nelze nevšimnout je megacute obal. Tohle prostě v koupeně chcete a budete si to užívat celou dobu než vám balení dojde. Což celkem potrvá, protože 150 ml není zrovna málo.

Pěna sama o sobě voní příjemně a pracuje se s ní dobře. V ruce jí napěníte jen trochu, s houbičkou k tomu určenou naprosto neuvěřitelně a získáte tak nadýchanou obláčkovou hmotu s kterou se opravdu jemně odlíčíte. Já osobně nejraději používám pěnu s Foreo Lunou. Ta jí na pleti taky trochu napění a navíc ty vibrace jsou taaaak relaxační.

Co se týče odličovací schopnosti, rozhodně si nemám na co stěžovat. Pěna plní svůj účel a pleť je čistá, není přehnaně vysušená ani podrážděná. Teda pokud si pěnu nenarvete do očí samozřejmě, pak to štípe jako když máte v očích mýdlo (což vlastně máte). Cena Missha: Flower Bouquet Cleansing Foam Line Friends se na ebay pohybuje okolo 260 Kč.


Druhým produktem je Missha: Magic Cushion. U toho musím obal vychválit snad ještě víc než u předchozí pěny. Zase mám Brown méďu a je prostě sladkej. Tohle chcete nosit v kabelce a vůbec vám nebude trapný to vytahovat na veřejnosti. Stejně vám to všechny kamarádky budou závidět.

Oceňuju, že k těmhle speciálním edicím se dělají i stylové houbičky. Takže v tomto případě Brown design. Akorát tu tedy už z hygienických důvodů nemám. I když se člověk snaží a pere houbičky/štětce často, tak je stejně lepší po určité době se toho zbavit. A já tenhle cushion tahám v kabelce už rok. Náplň se dá pořídit náhradní celkem v pohodě, ale že by někdo rozhazoval Brown houbičky po hrstech to se říct nedá. Tak tam mám bohužel už obyčejnou.


Když přejdu k produktu či náplni samotné, tak jsem samozřejmě trubka a v obchodě jsem si vzala odstín 23 místo 21. Jak se mi to povedlo fakt nevím. Tím pádem jsem s ním mohla fungovat jen přes léto kdy jsem byla o trošičku míň bílá než zbytek roku. A v létě se mi opravdu hodně mastí pleť. Takže i když je tenhle cushion prý určený pro mastnou pleť, tak na mě nedržel, zalézal do pórů a otíral se.

Krycí schopnost je dost dobrá. Co rozhodně potěší právě na to léto je SPF 50+ / PA+++. Kéž by tohle měly všechna BB a CC. Na ebay seženete tenhle cushion zhruba od 300 Kč, opravdu nedoporučuju lidem s hodně mastnou pletí. Pro ostatní by mohl být fajn, ale hlavně pokud se rozhodnete si dovnitř namíchat třeba vlastní obsah, tak je to nejhezčí cushion do kabelky co znám. Opravdu i po roce tahání vypadá pořád naprosto nově a neopotřebovaně. Kvalitní plast i potisk prostě. Asi nemám nic jiného co bych tahala tak dlouho a bylo v tak dobrém stavu.

Žádné komentáře:

Okomentovat