čtvrtek 27. července 2017

Innisfree: Sea salt jelly cleanser a perfect cleanser

Z Innisfree: Sea Salt Whipping Cleanser ( tedy té 30% verze) jsem byla poměrně nadšená. Pěna byla krásně našlehaná a drobné částečky soli příjemné. Není se tedy co divit, že jsem si pořídila i druhé dvě verze.


Sea salt jelly cleanser 20% je opravdu jemné a hodně tekuté. Asi bych ho nenazvala želé, spíš mi to konzistencí připomíná něco jako odličovací mléko. Želé si představuji trochu tužší, tedy alespoň takové to želé co se jí :)

Díky té jemnosti a tekutosti se mi ho nepovedlo nikdy napěnit podle mých představ. V ruce to rozhodně nedáte. Se spešl houbičkou na napěňování už je to o něco lepší, ale je s tím fakt mrdání. To nechcete. S Foreo Lunou mi nepění téměř vůbec a spíš to tak nějak šmrdlám po obličeji a nic. Vlastně mi ani nepřijde, že by to nějak extra bylo schopné mi odstranit zbytky makeupu.

Pokud jste zvyklé si čistit pleť i po ránu, tohle může být rozhodně zajímavý parťák. Je jemný a téměř v něm o částečkách soli nevíte, ale na večer ho rozhodně doporučit nemůžu.


Sea salt perfect cleanser 40% je strašně, ale fakt strašně tuhý. Mám opravdu problém ho vždycky z tuby vytlačit. Vždycky tubu zuřivě tisknu a mám strach, že mi akorát bouchne na druhém konci. Nesmějte se, už se mi to fakt stalo s jednou pěnou od Etude House. Jsem prostě šikovná.

Když už teda nějaký ten kus produktu vydoluju, je fakt hodně hutnej a blbě se mi s ním pracuje. Rozmydlit ho do pěnové podoby je pro mě v ruce skoro nemožné. Často se mi třeba část rozpustí a trochu napění, ale část mi zaleze trochu mezi prsty a odmítá se vzdát svého tuhého skupenství. Když se ještě chvíli snažím, tak to teda rozpustím všechno. Akorát to trvá 3x tak dlouho než kdybych měla normální pěnu.

Když použiju napěňovací houbičku, jde všechno o dost snadněji. Ale zas mám pocit, že se mi rozpustí podstatná část soli protože ve výsledné pěně jí téměř necítím. S Foreo Lunou jsem touhle pěnou taky zrovna zázraků nedosáhla. Je prostě moc tuhá. Takže nejlépe vážně funguje v té ruce.

Další důvod, proč nejsem z 40% pěny tak odvařená je právě to množství soli. Teď asi vypadám jako debil, že si na slaný produkt stěžuju, že je moc slaný. Jenže ona ta sůl v něm je docela ostrá a když je jí tam takhle moc, stává se to pro mě spíš peelingem. Nepříjemně ostrým peelingem. Dokonce se mi povedlo si při jednom odličování odřít rty. Ano smějte se mi, jsem prostě speciální.

I u téhle pěny mi přišlo, že odličuje pleť o dost hůř než jiné pěny. Jsem zvyklá se odličovat olejem, pak pěnou a pak to dočistit micelární vodou. V jiných případech obvykle mívám vatový tampónek téměř čistý. Po umytí touhle slanou pěnou a vlastně i tou 20% je obvykle tampónek zasviněný a musím použít ještě druhý.

Jak jste asi pochopili, ani 20% ani 40% pěnu s klidným srdcem doporučit nemůžu. Jako nejsou úplně špatné, ale nejsou ani úplně dobré. Není tedy důvod proč se k nim ještě někdy vracet.

Shrnutí hlavních rozdílů:
Sea salt jelly cleanser 20% - jemné tekutější s opravdu minimem částeček soli. Spíš na ranní čištění, zbytky makeupu mi moc nedokázala sundat. Příliš nepění.
Sea salt whipping cleanser 30% - příjemná schopnost napěnit a odlíčit. Skvělá lehkost a našlehanost. Poměr soli vyhovující mým potřebám.
Sea salt perfect cleanser 40% - hodně tuhá, špatně se vymačkává z tuby. Použitelná spíš jako peeling než co jiného. Hůř pění.

Žádné komentáře:

Okomentovat