úterý 30. května 2017

Etude House: Big Cover Concealer BB

Někdy člověk podlehne reklamám a někdy to bývá tragická chyba a někdy je cesta k pochopení produktu hodně složitá. To je přesně tenhle případ. Ze začátku jsem si myslela jak to bude skvěle krycí BB a určitě mi sedne odstínem a bude výborně držet na pleti....no, on je to velmi speciální BB cream (stejně tak speciální jako se to říká malým retardovaným dětem). Aspoň se dozvíte, jak to my co rádi zkoušíme makeup a pak o něm píšeme, nemáme vůbec lehký.


Původně jsem chtěla napsat hnusnou negativní recenzi, protože ať jsem zkoušela co jsem chtěla, BB cream na mě vypadal příšerně. Odstín mám sice nejsvětlejší - tedy Vanilla, ale i tak je na mě poměrně tmavý. Pravda, dá se rozmazat s jistým úsilím do použitelna. Ale je to práce navíc a to mě většinou nebaví.

Big Cover BB má krom barvy pro mě i vadu v aplikátoru. Uvítala bych třeba pumpičku, když už to celé balení je takové bytelné a s pořádného plastu a snaží se tvářit skoro až draze a skleněně. Místo toho dostanete špachtličku jaká bývá třeba u lesků na rty. Hygiena nic moc a ještě se to ke konci blbě doluje. Je prostě protivné když víte, že ve flakonu je ještě alespoň pětina obsahu, jenže vy tou špachtličkou už nic nenabíráte.
Jako plus rozhodně vidím SPF 50. Kéž by i u nás výrobci pochopili, že SPF 15 v makeupu není nic čím by se měli chlubit a začali tam raději cpát tu padesátku. Pro mojí bílou pleť nic menšího než SPF 50 na léto ani vzít nemůžu.

Ze začátku jsem zažívala s tímhle BB creamem hotové peklo a chtěla jsem ho neuvěřitelně sepsout jak už jsem se zmínila. Po své běžné ranní rutině (čištění pleti a lehký hydratační krém) jsem nanesla tohle a zapudrovala. Buď hned nebo během hodiny jsem začala mít na obličeji mapy, jinde zas BB zalezl do pórů a utvořil nevzhledné krátery s vysráženým BB creamem. Do vrásek lezl taky. Strašně se otíral a čím víc člověk pudroval, tím víc měl po obličeji mapu. A když máte na obličeji něco jako mapu Středozemě, tak prostě nejste sexi. Ani pro geeky.

Zkoušela jsem i různé podkladové báze, pudrovat se třeba až půl hodinky po nanesení BB (jsem si jako říkala, že si třeba nějak sedne). Pořád to samé. Krátery, maska, mapy, otřená místa, příliš lesklá a mastná místa, zvýrazněné vrásky......Jedna z mála věcí co pomáhala, bylo nanést BB ve velmi tenké vrstvě hodně mokrým Beauty Blenderem. A následně se každé dvě hodiny kontrolovat v zrcátku a doupravovat.

No a pak jsem trochu pozměnila svojí ranní péči, přišli vedra, vykašlala jsem se na pudrování a ono to začalo nějak fungovat. Ráno po vyčištění obličeje jsem zařadila hydratační lotion a pak teprve hydratační krém. Na to ještě přijde Missha Safe Block Sebum Zero Sun se SPF 50+. Pak teprve přichází BB Big Cover v tenké vrstvě. Ani nevím jak mě to napadlo, ale jeden den jsem si řekla, že se prostě nezapudruju a budu se lesknout. Chápejte já se svojí pletí jsem zvyklá se pudrovat pořád, jako fakt pořád. Třeba 4-6x denně, někdy i víckrát. Záleží jestli jsem ve společnosti nebo doma.
No každopádně pokud se nezapudrujete, budete se trochu lesknout. Bude to takový ten zdravý lesk co mají ty pěkné korejky na obrázcích. Pro mě veliký nezvyk líbit se sama sobě jinak než absolutně matná.

Pravda, že BB cream se pořád trochu otírá, ale rozhodně jako celek funguje o dost lépe než zapudrovaná verze. Během dne ho několikrát opravuji (hlavně na nose protože prakticky pořád hrozně smrkám). Jsem zvyklá s sebou vozit cushion a upravovat se a není to takový rozdíl oproti pudrování.

Nevím jestli bych vám s klidným srdcem mohla Big Cover Concealer BB doporučit. Naprosto nedokážu předpovědět jaké pleti bude sedět a jaké ne. U mě to začalo fungovat opravdu jen náhodou a velkou část připisuji Missha Sebum Zero Sun, protože s ní mi drží lépe víc věcí. O Etude House často tvrdím, že má buď produkty které jsou naprosto úžasné nebo naprosto na hovno. Tohle je někde napůl, může fungovat a budete s ním spokojení a nebo budete mít na obličeji Středozem. Na ebay je zhruba za 300 Kč a myslím, že pokud jste zvědaví, pořídit si ho můžete, ale osobně bych raději investovala peníze do něčeho jiného s čím nebudete mít tolik práce a zjišťování jak by to na vás mohlo fungovat.

2 komentáře:

  1. Mám podobnou zkušenost s BBčkem od holika holika :D s pudrem taky mapy, strašnej humus, zkoušela jsem všechno možný, nakonec pomáhá opravdu jen beautyblender a nepudřit, taky je to dost velký nezvyk, ale v tědlech vedrech bych se asi leskla tak jako tak. Pořizovala jsem též primárně kvůli SPF50 a taky bych ocenila větší výběr podobných produktů i v našich drogérkách :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele dík, že to sem píšeš. Já už si přijdu jako nenormální úchyl, když pořád řeším takovýhle problémy a nikdo v mém okolí ne. Vlastně jen muž začal jevit známky deformace a při sledování seriálu Dark Matter přemýšlel kde mají ty slečny v kajutách kosmetiku a jestli je třeba hezky srovnaná na nějaké poličce.

      Vymazat