čtvrtek 13. dubna 2017

Staré a nezrecenzované - díl druhý

Stále tu mám solidní zásobu fotek starších produktů, které jsem minulý rok nezvládla zrecenzovat. Znáte to, osobní důvody a tak. No však jsem o tom psala. Tyhle krátké povídání mi fakt vyhovují. Co taky pořád psát o další čistící pěně, linkách, řasence atd....teda pokud to není něco fakt výjimečného.


Minule jsem vám slíbila povědět něco o SkinFood Argan Oil Silk šamponu a kondicionéru. Tak vás nebudu napínat a hodím to na začátek. Objednávala jsem je z testerkorea - ještě když jsem odtamtud kdysi objednávala, dneska už tu potřebu nemám. Ztrácení balíků na poště a drahé poštovné mě nebaví, tak si vystačím z ebayem nebo jednou za dva roky nákupem v Japonsku a přivezením 20kg blbostí.
Šampon i kondicionér ze začátku mým vlasům vyhovovaly, ale jak už to tak bývá, někde od poloviny balení se mé vlasy přizpůsobily a bylo po arganovém vyživování i po lesku. Což mě fakt mrzelo, protože oba krásně voněli a ta balení byla prostě krásná. Navíc cenově tenkrát vyšli lehce nad 200 Kč za 400 g šampónu a další 200 Kč za kondicioner.
Dneska už se vyrábí v jiném, ne tolik hezkém balení a ani cena na ebay není tak příznivá. Co jsem koukala, tak chtějí skoro 400 Kč za půl litrovou lahev. Za tyhle peníze seženete v ČR poměrně luxusní šampony a kondicionéry.


Další z restů je malinko netradiční. Jedná se o lak na nehty. Nikdy jsem nepovažovala laky za něco o čem má cenu psát, ale tenhle bych ráda zmínila kvůli jeho neskutečné roztomilosti. Jedná se o Etude House: Sweet Idea Bunny Nail a jak vidíte, jsou to dva laky, které mohou stát vedle sebe a dělají králičí obličejík i s ouškama. A ksichtíkový efekt umí dělat i jedna lahvička protože obličejík tam je ze dvou stran. Megacute! Akorát že ten černý lak je šíleně hustý s šíleně malým štětečkem, takže po nehtu musíte přejet tak 5x než vůbec pokryjete celou plochu. Na kreslení detailů je zas štěteček moc tlustej. A ti zajíčci v druhé lahvičce jsou taky na prd. Nevím na čí nehty je to dělané. Možná na nějaké obří ruské umělé. Na ty moje jsou králičí hlavičky nepoužitelné protože ať se snažím jak chci, vždycky trčí do vzduchu uši nebo kus hlavy. Možná kdybych neměla nehty zakřivené ale měla místo nich malé lopaty, tak se tam králík vejde. Takhle i když to zalakuju, tak do hodiny králičí hlavu o něco urvu protože prostě kus jí vždycky trčí mimo lak.


Pořiď si tuhý parfém říkali. Na cestování bude dobrej říkali. No tak jsem si ho pořídila. A do dneška mi to je trochu líto. On je hrozně hezký, dokonce i ta vůně celkem vydrží, je malý a na cesty praktický. Jen mi prostě nevoní. Je to taková mýdlovo sladko květinová vůně. Za mě tedy TonyMoly: Pocket Bunny Perfume Bar ve verzi Bloom Bunny rozhodně ne. Pokud by někdo z vás chtěl, seženete na ebay kolem 130 Kč.


Mám strašně ráda kovově vypadající stříbrné a zlaté laky. Zkusila jsem tyhle od TonyMoly a snad i Miss Sporty dělá lepší laky. Tohle se mi prakticky do druhého dne začne loupat a je úplně jedno jestli mám nadlak a podlak.



Etude House: Sweet Recipe Dear My Jelly Lips-talk v odstínu JPK001 (nahoře vlevo) je jedna z těch best rtěnek, která se vám tak trochu zažere do kůže a podle toho se zabarví. Díky té zažírací a zabarvovací vlastnosti mi krásně drží a mám jí hodně ráda. Je skutečně trochu průsvitná jako želé fazolky. Odstín JPK003 (nahoře vpravo) vypadá na první pohled možný trochu jedovatě růžově, ale opak je pravdou. Je skutečně příjemný a spíš tak normálně sytě růžový. Po nanesení na rty se oproti předchozí variantě nijak nezabarvuje, ale stejně jako ona je trochu průsvitný a jakoby želátkový.
Etude House: Dear My Blooming Lips-talk v odstínu RD306. Přiznám se, že tuhle barvu rtěnky nebo jí podobnou mám ve svém šuplíku asi 3x. Každá je malilinko jiná a s jinými vlastnostmi. Etude House ničím extra nevyniká. Přirovnala bych ho k hezké avšak výdrží průměrné rtěnce. Dnes už se vyrábí v jiných obalech a na ebay stojí okolo 180 Kč. To si klidně za ty prachy skočte do NYXu nebo i do drogerie.


Missha: Senseful Lady Hair Mist byla docela láska na první vyzkoušení. Nejdřív jsem si pořídila Floral blossom a pak hned další dvě vůně. Nejen, že vlasy hezky ovoní, ale přijde mi, že mi je i narovná a lépe se mi pak rozčesávají. Podle popisku by se ještě měli lesknout a být hydratované. Když přijdete z nějakého prostředí kde se grilovalo, kouřilo nebo tam byly další pachy co se dokážou držet vlasů, tak tohle je skvělý pomocník. Prostě nastříkáte a je klid. K sehnání na ebay za 150 Kč.


Missha: Perfect Brush Cleanser mi přišel v podstatě stejný, jako jakékoliv jiné čističe štětců co jsem zatím vyzkoušela. Smrdí méně nebo spíš jinak než Ebelin, ale smrdí. Výhoda je, že ho je kotel (250ml), takže vám vydrží dlouho. Akorát když koukám na ebay tak za něj chtějí 380 Kč, já ho kdysi z testerkorea pořizovala za 200 Kč. Takže než dát na ebay 380 Kč, to si raděj objednejte MAC čistič za 350 Kč :)

P.S. přemýšlím jestli nehodit ty sypké králíčky a králíčkový parfém ve sticku na prodej. Já je fakt nevyužiju. Chtěl by je někdo?

Žádné komentáře:

Okomentovat